AI

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. An ea, quae per vinitorem antea consequebatur, per se ipsa curabit? Tollenda est atque extrahenda radicitus. An me, inquam, nisi te audire vellem, censes haec dicturum fuisse? Duo Reges: constructio interrete. Quid nunc honeste dicit? Sed haec nihil sane ad rem; Intellegi quidem, ut propter aliam quampiam rem, verbi gratia propter voluptatem, nos amemus; Nos commodius agimus. Philosophi autem in suis lectulis plerumque moriuntur. Quos quidem tibi studiose et diligenter tractandos magnopere censeo.

Scaevola tribunus plebis ferret ad plebem vellentne de ea re quaeri. Consequatur summas voluptates non modo parvo, sed per me nihilo, si potest; Cur iustitia laudatur? Expectoque quid ad id, quod quaerebam, respondeas. Nam et complectitur verbis, quod vult, et dicit plane, quod intellegam; Huius ego nunc auctoritatem sequens idem faciam. Rationis enim perfectio est virtus; Quae hic rei publicae vulnera inponebat, eadem ille sanabat.

Quae in controversiam veniunt, de iis, si placet, disseramus.

Tu enim ista lenius, hic Stoicorum more nos vexat. Diodorus, eius auditor, adiungit ad honestatem vacuitatem doloris. Iam id ipsum absurdum, maximum malum neglegi. Quid sequatur, quid repugnet, vident. Propter nos enim illam, non propter eam nosmet ipsos diligimus. Duo enim genera quae erant, fecit tria. Negat esse eam, inquit, propter se expetendam. Num igitur eum postea censes anxio animo aut sollicito fuisse?

Sed nunc, quod agimus;

Et quidem, inquit, vehementer errat; Quod si ita se habeat, non possit beatam praestare vitam sapientia. Etenim si delectamur, cum scribimus, quis est tam invidus, qui ab eo nos abducat? Quem ad modum quis ambulet, sedeat, qui ductus oris, qui vultus in quoque sit? Nec enim, omnes avaritias si aeque avaritias esse dixerimus, sequetur ut etiam aequas esse dicamus. Quid ergo aliud intellegetur nisi uti ne quae pars naturae neglegatur?

Quare hoc videndum est, possitne nobis hoc ratio philosophorum dare. Scaevola tribunus plebis ferret ad plebem vellentne de ea re quaeri. Quid, si non sensus modo ei sit datus, verum etiam animus hominis? Omnia contraria, quos etiam insanos esse vultis. Hoc non est positum in nostra actione. Semper enim ita adsumit aliquid, ut ea, quae prima dederit, non deserat. Odium autem et invidiam facile vitabis. Mihi vero, inquit, placet agi subtilius et, ut ipse dixisti, pressius.

Lorem Isum

Wachtrijen en keuzemenu’s

Het gebruik van wachtrijen en keuzemenu’s stelt u in staat alle telefoniestromen te optimaliseren. U hoeft niet tientallen medewerkers in dienst te hebben om deze functionaliteit optimaal te kunnen benutten. Voor elk bedrijf levert dit voordelen op. Met de cloud telefoniecentrale van Ringmaster  heb u de beschikking over professionele inbound en outbound routeringsmogelijkheden die voorheen alleen waren voorbehouden aan grote callcenters.

Lorem ipsum

Automatische SLA-meldingen

Ontvang automatisch een waarschuwing als bellers langer moeten wachten dan een vooraf ingestelde tijdsduur. Om uw klantcontact verder te optimaliseren worden alle gebeurtenissen gelogd, zodat u later terug kan kijken op welke punten de performance verbeterd kan worden.

Lorem ipsum

Live gesprekken meeluisteren


Managers kunnen meeluisteren met actieve gesprekken. Dit kan zelfs zonder dat de medewerker of klant hier iets van merkt. Merkt u dat het nodig is om bij te springen? Inbreken in een actief gesprek is mogelijk, of kies ervoor om een gesprek volledig over te nemen. Is alleen coaching nodig? Met de whisper-functie kun je een collega voorzien van informatie tijdens het actieve gesprek, zonder dat de beller dit te horen krijgt.

Lorem ipsum

Gespreksopname


Gesprekken in de cloud telefooncentrale van Ringmaster kunnen opgenomen worden. Via de Web Client of app op uw smartphone kunnen de betreffende gebruikers deze gesprekken eenvoudig terug beluisteren. Zijn uw mobiele abonnementen geïntegreerd? Dan kunnen ook deze gesprekken worden opgenomen. Herbeluister gesprekken voor trainingsdoeleinden of als geheugensteun. Neem een slotgesprek op en neem afscheid van het ondertekenen van ouderwetse “papieren” contracten. De telefonische mondelinge toezegging kan eenvoudig worden gedeeld met uw klant.

Lorem ipsum

Rapportage


Met de rapporteringtools van de Ringmaster Cloud telefooncentrale, weet u voortaan precies wat er gebeurt met het telefoonverkeer in uw organisatie. Het is eveneens mogelijk om vanuit de  management console rapportages te genereren. Deze rapportages kunnen (automatisch) periodiek gegenereerd worden om bijvoorbeeld drukte en bereikbaarheid voor een SLA te meten. Ook kan een detailweergave worden geraadpleegd om activiteiten van gebruikers en afdelingen te monitoren. De rapportages kunnen desgewenst in CSV of HTML-format aangeleverd worden. De rapportages kunnen zelfs realtime worden bekeken door middel van de inbegrepen Wallboard software. U bent dus altijd op de hoogte!

Lorem ipsum

Slimme routeringen

  • Round Robin › Gesprekken worden opeenvolgend aangeboden (gesprek 1 - medewerker 1, gesprek 2 - medewerker 2, etc.).
  • Langst wachtende › Medewerker met de langste wachttijd krijgt het eerstvolgend gesprek.
  • Minste gesprektijd › Medewerker die het minste gesprekstijd heeft gehad, krijgt het eerst volgend gesprek.
  • Minst aantal beantwoorde oproepen › Medewerker die het minste gesprekken heeft gehad, krijgt het eerstvolgend gesprek.
  • Agents › Gesprekken worden doorgezet naar 3 medewerkers, naar willekeurige medewerkers, of een voor-gedefinieerde keuze.
  • Terugbelmogelijkheid › Sta uw klant toe om op te hangen en de plaats in de wachtrij te behouden. De klant wordt teruggebeld wanneer een beschikbare medewerker vrij komt.
copyright 2022